koupit místenku

Často kladené otázky

Jak cestovat se psem?

Přeprava psa je možná v případě, že je vybaven košíkem a je na krátkém vodítku. Za psa se platí poloviční jízdné. Pes nesmí být přepravován na sedadle a nesmí nijak znečišťovat autobus.

Je nutné hlásit přepravu skupiny předem?

Skupiny nad 10 osob je cestující povinen hlásit předem na emailovou adresu tad@tad.cz . Následně dle vytížení spoje vyhodnotíme, zda je přeprava skupiny možná. Případně bude spoj posílen dle našich možností.

Je možné zakoupit místenku?

Místenku jednoduše zakoupíte na www.amsbus.cz/TAD za stejnou cenu jako jízdné u řidiče. Pro pohodlný a rychlý nástup doporučujeme místenku zakoupit. V případě, že ji nemůžete využít, je možné ji bezplatně vrátit více než 30 minut před odjezdem. Poté za poplatek 10 Kč. Vrácení místenky lze provést na webu prodejce AMSBUS - amsbus.cz/vratitjizdenku/ . Zavazadla a zvířata se platí až u řidiče dle skutečnosti. 

Kolik stojí přeprava zavazadla?

Ruční zavazadla o maximálních rozměrech 50x30x20 cm se přepravují zdarma v prostoru pro cestující. Ostatní zavazadla se přepravují za 15 Kč / kus v zavazadlovém prostoru. O uložení zavazadla z důvodu bezpečnosti rozhoduje řidič autobusu.

Je v autobuse možné během jízdy využít toaletu?

Ano všechny spoje naší společnosti zajišťují zájezdové autobusy s funkční toaletou, která je přístupná po celou dobu jízdy.

Zaplatil jsem v autobuse jízdné kartou. Proč mi byla zablokována pouze 1 Kč?

Při platbě kartou u řidiče dojde k předautorizaci na 1 Kč, kterou ověřujeme platnost karty. Tato 1 Kč transakce se nezúčtovává. V následujících dnech dochází k zúčtování transakcí. Většinou do 5 dnů. Pokud tedy v jednom zúčtovacím období platíte v našich autobusech kartou víckrát, částka může být stržena souhrně v jedné transakci.

Zapomněl jsem něco v autobuse. Co mám dělat?

Kontaktujte nás na emailové adrese tad@tad.cz. Uveďte datum, číslo linky a spoje, případně v kolik hodin jste cestoval/a, odkud a kam. Následně nám popiště jakou věc budeme hledat a na jakém sedadle jste seděl/a. Připojte také svůj telefonní kontakt pro urychlení předání nalezené věci.

Proč mi na některé spoje nejde koupit místenka?

Pokud se již blíží odjezd vašeho spoje, předprodej se uzavírá 30 minut před odjezdem z počáteční zastávky spoje. Následně řidič označí prodaná sedadla kartičkou "OBSAZENO MÍSTENKOU". Z toho důvodu již není možné prodávat místenky jelikož probíhá odbavení cestujících a následná jízda.

U spoje může být uvedena hláška "Spoj je vyprodán". V takovém případě je opravdu autobus zcela vyprodán. Využijte tedy některý z našich dalších spojů, případně nás kontaktujte a sdělíme vám, zda bude nasazen posilový autobus. 

Jaké slevy je možné čerpat v linkové dopravě?

Je možné využít během cesty Wi-Fi připojení a el. zásuvku?

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.

upravit předvolby