Přeprava psa je možná v případě, že je vybaven košíkem a je na krátkém vodítku. Za psa se platí poloviční jízdné. Pes nesmí být přepravován na sedadle a nesmí nijak znečišťovat autobus.
Skupiny nad 10 osob je cestující povinen hlásit předem na emailovou adresu tad@tad.cz . Následně dle vytížení spoje vyhodnotíme, zda je přeprava skupiny možná. Případně bude spoj posílen dle našich možností.
Místenku jednoduše zakoupíte na www.amsbus.cz/TAD za stejnou cenu jako jízdné u řidiče. Pro pohodlný a rychlý nástup doporučujeme místenku zakoupit. V případě, že ji nemůžete využít, je možné ji bezplatně vrátit více než 30 minut před odjezdem. Poté za poplatek 10 Kč. Vrácení místenky lze provést na webu prodejce AMSBUS - amsbus.cz/vratitjizdenku/ . Zavazadla a zvířata se platí až u řidiče dle skutečnosti.
Ruční zavazadla o maximálních rozměrech 50x30x20 cm se přepravují zdarma v prostoru pro cestující. Ostatní zavazadla se přepravují za 15 Kč / kus v zavazadlovém prostoru. O uložení zavazadla z důvodu bezpečnosti rozhoduje řidič autobusu.
Ano všechny spoje naší společnosti zajišťují zájezdové autobusy s funkční toaletou, která je přístupná po celou dobu jízdy.
Při platbě kartou u řidiče dojde k předautorizaci na 1 Kč, kterou ověřujeme platnost karty. Tato 1 Kč transakce se nezúčtovává. V následujících dnech dochází k zúčtování transakcí. Většinou do 5 dnů. Pokud tedy v jednom zúčtovacím období platíte v našich autobusech kartou víckrát, částka může být stržena souhrně v jedné transakci.
Kontaktujte nás na emailové adrese tad@tad.cz. Uveďte datum, číslo linky a spoje, případně v kolik hodin jste cestoval/a, odkud a kam. Následně nám popiště jakou věc budeme hledat a na jakém sedadle jste seděl/a. Připojte také svůj telefonní kontakt pro urychlení předání nalezené věci.
Pokud se již blíží odjezd vašeho spoje, předprodej se uzavírá 30 minut před odjezdem z počáteční zastávky spoje. Následně řidič označí prodaná sedadla kartičkou "OBSAZENO MÍSTENKOU". Z toho důvodu již není možné prodávat místenky jelikož probíhá odbavení cestujících a následná jízda.
U spoje může být uvedena hláška "Spoj je vyprodán". V takovém případě je opravdu autobus zcela vyprodán. Využijte tedy některý z našich dalších spojů, případně nás kontaktujte a sdělíme vám, zda bude nasazen posilový autobus.
Používáme soubory cookies
Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.